vineri, 27 martie 2009

Pisoii de la usa II

Acum au 3 saptamani si-o zi. Poze proaspete :)





... si cu mamica ...

vineri, 20 martie 2009

Pisoii de la usa

La noi la bloc e o pisica neagra. Nu, nu poarta nimanui ghinion, vine pe la usi si-i mai da lumea de mancare, pe la unii mai intra, dar se cere repede afara. Nu poarta ghinion, dar face surprize.
Pe 5 martie cand am ajuns acasa, draguta de ea tocmai fata la mine pe palier. Doua vecine disperate se intrebau cum sa puna mana pe ea s-o bage intr-o cutie cu niste carpe. Imi mai mosisem o pisica asa ca am bagat pisica plus cei trei pui pe care-i facuse in cutie si-am plantat-o intr-un colt al holului, la etajul meu (langa usa mea). Dupa juma' de ora, am iesit sa vad ce mai face. Facuse. Un al patrulea. La patru s-a oprit :)

Trei negri si unul ... cu alb, cu gri ...

Nesimtire Carrefour Orhideea

Asta seara am fost la Carrefour Orhideea. Inghesuiala ca la balamuc, cozi lungi, si nesimtirea tipic romaneasca. Din 60 de case (cred ca 60 sunt, nu mai stiu exact), 24 erau inchise, cu toate ca erau cozi de minim juma' de ora la ele.

vineri, 6 martie 2009

Denver's - Magazin online

Despre Denver's, online shop.
Cautat pe price.ro, gasit cel mai bun pret la ei.
Facut order duminica (order de peste 1000 RON).
Primit telefon luni:
D's - "Trebuie sa veniti la noi la sediu sa achitati un avans sau sa platiti direct in cont."
Eu - "Ce program aveti ?"
D's - "10-18"
Eu - "Bine, ma mai gandesc si va anunt cum fac"
Primit al 2-lea telefon la 5 minute dupa:
D's - "Am vorbit cu sefii si se poate fara avans, va ajunge maine"
Eu - "Great".
A doua zi, marti, pe la vreo 17, dupa ce am incercat o gramada sa dau de ei la telefon, reusesc sa-i contactez pe messenger:
Eu - "Buna ziua, aveam de primit o comanda ... bla bla"
D's - "Ne cerem scuze ca n-a ajuns la Dvs, maine dimineata va va fi livrata"
Eu - "Cred ca era normal sa fiu anuntat ca nu mai vine azi"
D's - "..."
A 3-a zi, miercuri, in timp ce ma chinuiam sa-i contactez, pe la 14 asa, au ajuns produsele.

Acum, ce sa zic, ele sunt ok, pana la urma au ajuns la mine, sunt in regula, dar de ce trebuie romanu' sa pice de neserios inainte ? Daca as fi primit 2 telefoane de la ei, unul marti si unul miercuri dimineata, in care sa-mi spuna "Dom'le, sorry, ajungem maine/mai incolo", sa mor daca n-as fi cumparat de la ei again and again, cand as fi avut nevoie, fara nici o ezitare.

Insa acum, chiar nu stiu. Asa poti pierde clientii, pentru 2 telefoane.