vineri, 6 martie 2009

Denver's - Magazin online

Despre Denver's, online shop.
Cautat pe price.ro, gasit cel mai bun pret la ei.
Facut order duminica (order de peste 1000 RON).
Primit telefon luni:
D's - "Trebuie sa veniti la noi la sediu sa achitati un avans sau sa platiti direct in cont."
Eu - "Ce program aveti ?"
D's - "10-18"
Eu - "Bine, ma mai gandesc si va anunt cum fac"
Primit al 2-lea telefon la 5 minute dupa:
D's - "Am vorbit cu sefii si se poate fara avans, va ajunge maine"
Eu - "Great".
A doua zi, marti, pe la vreo 17, dupa ce am incercat o gramada sa dau de ei la telefon, reusesc sa-i contactez pe messenger:
Eu - "Buna ziua, aveam de primit o comanda ... bla bla"
D's - "Ne cerem scuze ca n-a ajuns la Dvs, maine dimineata va va fi livrata"
Eu - "Cred ca era normal sa fiu anuntat ca nu mai vine azi"
D's - "..."
A 3-a zi, miercuri, in timp ce ma chinuiam sa-i contactez, pe la 14 asa, au ajuns produsele.

Acum, ce sa zic, ele sunt ok, pana la urma au ajuns la mine, sunt in regula, dar de ce trebuie romanu' sa pice de neserios inainte ? Daca as fi primit 2 telefoane de la ei, unul marti si unul miercuri dimineata, in care sa-mi spuna "Dom'le, sorry, ajungem maine/mai incolo", sa mor daca n-as fi cumparat de la ei again and again, cand as fi avut nevoie, fara nici o ezitare.

Insa acum, chiar nu stiu. Asa poti pierde clientii, pentru 2 telefoane.

Niciun comentariu: