duminică, 1 februarie 2009

Gateala de sambata

De nitel timp am inceput sa ma bag in "bucatareli". Imi suradea mie ideea de ceva timp si tot amanam (de lene), dar vazand caserola lui Copolovici imi tot lasa gura apa, asa ca sambata asta m-am decis am incercat 2 dintre retetele lui.

Mi-au iesit surprinzator de bine, pentru un amator ce sunt, si chiar mi-a facut placere sa-mi pierd cateva ore-n bucatarie gatind. Probabil si pentru stomacul meu a fost ca o vacanta de la obisnuitele shaorme si pizza :)

Salata coppa suprema



Pui cu sos de lamaie si fasole verde (cele 3 ingrediente finale pozate separat. Impreuna nu se mai vedea decat sosul, deasupra)



PS. Am facut si salata cu ton acum cateva zile dar ioc poze :(

2 comentarii:

Copolovici spunea...

Congrats! Important este că eşti tu mulţumit de ce-a ieşit. Restul e literatură :)

Unknown spunea...

mie mi-au placut :P no, really chiar mi-au placut