marți, 20 ianuarie 2009

Companii low cost si agentie vs cont propriu.

Azi am zarit intamplator o reclama cu city break. Majoritatea timpului ma simt obosit si sufocat de orasul asta murdar (Bucuresti, da) asa ca mi s-a parut o idee interesanta, asa ca *click*.
Reclama era asta, de la Karpaten Turism. Dupa aia, in stilu-mi propriu de zgarcenie, mi-am pus intrebarea "oare cat castiga astia ?", asa ca m-am apucat sa ma uit pe low cost sa vad cat ar fi zborul spre afara. Am aruncat ochiul pe cateva destinatii pe blue-air, si mi s-a parut interesant Milano. Ziua mea de nastere e pe 21 februarie, asa ca m-am gandit "cum ar fi ?" si m-am apucat sa caut de vineri 20 pana duminica 22 (ca sa fie doar "break" si ca sa nu-mi pocnesc zile de concediu de-acum).
Blue-air, interesant ... 1 euro dus, 1 euro intors, super promo. De la Baneasa pana la Milano. Cu taxe cu tot, 120 euro !!! "118 euro taxe ?" m-am intrebat, si mi-am adus aminte ca EasyJet, cu care-am fost anul trecut in Spania (si care-s companie UK) au zbor si Bucuresti-Milano. Ba chiar Bucuresti Otopeni, nu Baneasa.
Zis si facut, zdup la EasyJet pe site. Aceleasi zile, in jur de 65 euro dus-intors cu taxe cu tot.
Acu', ori aia de la blue-air te fura pe fata din taxe, ori sunt prosti gramada si dau la baneasa dublu decat dau EasyJet la otopeni. Cre'ca prima.
In fine, continuand distractia, ma uit la hotelclub dupa cazare. 50 euro pe noapte camera de 2 persoane (hotel Alga din Milano).

So, pe cont propriu 65 euro avion + 50 euro cazare de persoana pe 2 nopti = 115 euro. Mai punem vreo 10 euro s-ajungi cu mijloace de transport in comun la hotel, ajungi la 125 euro.

Prin Karpaten aia, 245 euro de persoana. Dublu.

Niciun comentariu: